feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Heel lang geleden…

with 2 comments

Onlangs kreeg ik nog een berichtje binnen van iemand die nog af en toe naar deze blog kwam kijken, en vroeg wanneer ik nog eens foto’s zou posten.

De afgelopen tijd heb ik te weinig tijd gehad om me bezig te houden met fotografie, ik kan er tal van redenen rond opnemen, maar daar wil ik jullie niet lastig mee vallen…

Concreet komt het er momenteel op neer dat ik af en toe het fototoestel bovenhaal om foto’s te trekken voor de speciale gelegenheden… nieuwjaarskaartjes bvb, maar onlangs ook voor de communie van onze oudste zoon Xander. Toen heb ik me nog eens voluit laten gaan, en dit zijn een aantal van de basisfoto’s:

Communiefotos-2Communiefotos-3Communiefotos-4Communiefotos-1

 

Communiefotos-11Communiefotos-13Communiefotos-7

Communiefotos-19Communiefotos-18

Communiefotos-31

De kaartjes volgen de volgende keer!

Written by fbaert

06/08/2011 bij 16:33

Geplaatst in Uncategorized

2 Reacties

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Ik hoop toch af en toe eens nieuwe foto’s van jou te zien hoer op jouw blog… zijn echt héle mooie bij !!! Anne

    Anne

    17/12/2011 at 14:43


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

