feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Twee om mee te beginnen…

with 2 comments

Toen ik deze zomer tijdens het verlof wat meer tijd had om fotookes te maken en te bewerken kwam dit er uit als één van mijn favorieten. Volgens mij kan het nog beter, maar op dit moment is Photoshop nog niet echt mijn ding en moet ik er nog veel in bijleren…

 Abandoned Beach

Gelukkig heb ik deze oubollige “karretjes” nog gefotografeerd in de laatste week van augustus, want op 1 september werden ze reeds weggehaald, om ze terug op stal te brengen…

En nog een zwart-witje, waarvan ik dankzij de constructieve commentaren tot een “goede” versie ben gekomen:

Written by fbaert

27/12/2007 bij 23:34

Geplaatst in Zwart-wit

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De laatste uit de reeks is echt knap!

    fotofolio

    30/12/2007 at 00:16

  2. Dit vind ik twee erg mooie foto’s! De laatste helemaal door de tonen en contrasten in die foto!

    Robbie Veldwijk

    22/01/2008 at 01:04


Geef een reactie

