feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

“King of the World”

with 3 comments

Was zo een beetje de titel waar ik aan moest denken toen ik deze foto terugvond in mijn archief… Spontane foto van mijn zoontje, hij was zich aan het uitleven in het zand terwijl ik me bezighield met de strandcabinetjes te fotograferen…

Heb een beetje proberen bewerken door een stukje te desatureren om eens een ander effect te hebben. Het moet niet altijd gewoon zijn…

Xander, “King of the World”

Written by fbaert

28/12/2007 bij 21:23

Geplaatst in Family

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zalige foto! Mooie desaturatie in de kleuren!

    fotofolio

    30/12/2007 at 00:13

  2. Heel mooi. Goed werk die desaturatie. Maakt de nadruk op je zoontje net iets meer tov de achtergrond. Verder vind ik dat de foto vanuit een mooie hoek genomen is en lijkt het net alsof het jochie licht geeft😉 Maar dat kan ook door mijn laptopbeeldscherm komen🙂

    Groetjes Anita

    Anita Bozelie

    26/01/2008 at 16:26

  3. @Anita: er lijkt inderdaad een halo te zijn rond Xander, maar dit was ook op het origineel reeds zo, ik vermoed dat dit vooral komt door de diverse blauwtinten. Het ligt dus niet aan je scherm😉

    fbaert

    29/01/2008 at 16:12


Geef een reactie

