feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Een “nieuw” speelgoedje

with one comment

Voor mijn nieuwjaar heb ik een “nieuwe” tweedehandse lens gekocht ;). Al een tijdje heb ik me voorgenomen om goed materiaal stelselmatig aan te schaffen en deze lens is daar het gevolg van.  Ik kijk regelmatig uit naar tweedehands materiaal en heb zo toch al een paar koopjes kunnen doen. Mijne Fuji S3 Pro is zo een tweedehands toestel, en deze Sigma 70-200 APO HSM 2.8 eveneens. Op die manier kan je toch nog vrij behoorlijk materiaal verzamelen om mee te fotograferen…

Wat heb ik nu reeds van lenzen bij elkaar sinds ik opnieuw ben begonnen met fotograferen:

  • Tokina 100mm 2.8 Macro
  • Nikkor 50mm 1.8 – voor mij een fantastisch lenske… dubbel en dik zijn geld waard !
  • Sigma 70-200mm 2.8 APO HSM
  • Sigma 18-200mm 3.5-6.3 – mijne superzoom, ook nie slecht maar bon het verschil met de andere lenzen is toch behoorlijk groot

En sinds kort dus een Fuji S3 Pro in de plaats van mijn Nikon D70 en aangevuld met een Nikon SB-600 flits, en ne Lowepro Slingshot AW200 (of zoiets), die nu te klein wordt om alles mee te zeulen.  Omdat ik ook wat wil gaan experimenteren met draadloos flitsen heb ik ook nog een Cactus setje trigger en receivers gekocht, voor geen geld, en voldoende om testen mee uit te voeren…

Aan het materiaal mag het nu dus zeker niet meer liggen, enkel nog aan het manneke…

Written by fbaert

06/01/2008 bij 21:16

Geplaatst in Me

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Laat je nu maar eens goed gaan! Enne posten die platen …

    fotofolio

    09/01/2008 at 09:54


Geef een reactie

