feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Nog een landschapke (?) van deze middag

with 4 comments

hoewel ik het niet super vind, omdat ik er niet genoeg tijd aan heb kunnen spenderen om op zoek te gaan naar de goeie compositie.

Maar bon, soms beter toch nog een foto dan geen. Het is een foto die het vooral van zijn lijnen moet hebben, en daarom heb ik ook maar een klein beetje “gespeeld” in Lightroom met toning effecten. Waarom de blauwe cyano-type toning ? Wel het was verdomde koud vanmiddag, en die kleur geeft dat gevoel wel weer.

Op zich vond ik het dan toch nog een beetje hebben, alleszins net genoeg om ze te posten. Voor de grotere versies, kan je op de foto klikken.

Written by fbaert

03/02/2008 bij 22:05

Geplaatst in Landschap

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dag Frederik, thanks voor je passage op mijn blog. Dan word ik benieuwd en ga dus ook eens kijken… wat een mooi beeld hier. Ik hou vooral van de onderste, je geeft een onaardse sfeer aan da beeld. Knap !

    Ann

    05/02/2008 at 13:51

  2. Thanks voor je passage op mijn blog. Zo word ik dan nieuwsgierig en kom op mijn beurt eens kijken… en wat een schitterend beeld is dit. Je hendeltjes-kleuren-werk is schitterend in de onderste foto, je schept echt een surreële sfeer. Knap !

    Ann

    05/02/2008 at 13:53

  3. Ik vind ook de blauwe toning de betere kleursetting. Geeft inderdaad een kille indruk, goed passend bij de tijd van het jaar en de locatie.

    Xray

    05/02/2008 at 21:14

  4. hello Frederik, prachtige foto’s hier…daar word ik even stil van..liefs, prulleke

    prulleke

    05/02/2008 at 23:12


Geef een reactie

