feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Geen paraplu’ke bij De Post

with 4 comments

Jammer maar helaas, ik afgelopen woensdag als zot gewerkt om wa vroeger naar huis te kunnen om mijn gerief bij De Post te gaan halen. Maar toen ik het vriendelijke postmadammeke zag afkomen met een klein vierkant doosje wist ik hoe laat het was – daarin kan geen statiefke en al zeker geen parapluke😦

Dus eens met FotoSG gemailed, blijkbaar is 1 van de 4 artikelen die ik besteld  heb niet meer op voorraad waardoor de volledige levering wordt tegengehouden. Heel spijtig dus.. een mens leert er zelfs geduldig van worden (niet echt mijne sterke kant). Dat is natuurlijk het probleem als je niet onmiddellijk met een credit card kan betalen. Tussen overschrijving en het moment van bestellen verloopt telkens een paar dagen, waarbij de voorraad dus niet echt meer up-to-date is. Maar goe, ik ga ervan uit dat het wel eens zal toekomen één van de dagen.

Ondertussen heb ik wel nen tweedehandse SB-26 op de kop kunnen tikken, dat ben ik zelf gaan afhalen (dan zijt ge ten minste zeker🙂 ). Ik heb er alleen nog niet mee kunnen testen.

En omdat ik toch een fotoke moet plaatsen, het zou toch een fotoblog moeten blijven, hier eentje uit mijn macro-archief:

Written by fbaert

11/02/2008 bij 22:24

Geplaatst in Macro

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prima macrofoto! Maar om er echt van te kunnen genieten had ik hem graag een tikkeltje groter gezien.

  2. Koen, bij deze de link naar de iets grotere versie🙂
    http://frederikbaert.zenfolio.com/p636349182/?photo=h2FC10C4B#801180747

    fbaert

    11/02/2008 at 23:04

  3. Alle goede dingen in het leven vergen geduld🙂🙂

    Ik ben ook zo ongeduldig, laatst zat er ook een briefje van de post in mijn bus. Ikke het pakketje gaan afhalen maar het was een aangetekende zending van een betaling😦

    Fotofolio

    12/02/2008 at 10:38

  4. Bij deze de link geprobeerd…knap hoor!!


Geef een reactie

