feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Een middagje Planckendael

with 5 comments

Deze middag nog eens gebruik gemaakt van ons abonnement van de Zoo en met het hele gezin een paar uurtjes rondgewandeld in Planckendael, een mens moet toch een beetje profiteren van het goede weer. Weinig beestjes buiten vond ik, maar toch 1 fotootje dat min of meer gelukt is (voor de grotere versie kan je doorklikken):

Gemaakt met de 70-200mm, waar ik dus nog fameus mee moet oefenen, ik ben tot nu toe niet gewend geweest van met een zwaardere lens te werken, maar oefening baart kunst naar men zegt.

Written by fbaert

17/02/2008 bij 22:17

Geplaatst in Dieren, Family, Me

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dan fotografeer je met een 2.8 als je zegt dat die zo zwaar is? Mooi resultaat! Heb nog een tijdje foto’s getrokken voor het tijdschift van de zoo en vond dit één van de moeilijkste dieren om te fotograferen! Wel de mooiste dieren!

  2. Knappe scherpe foto!

    Een abonnement op Planckendael is een van de dingen die op ons “te kopen” lijstje staat. Altijd leuk om enkele uurtjes rond te wandelen….

    Goya

    18/02/2008 at 09:15

  3. @Koen: inderdaad de 2.8 en inderdaad moeilijk te fotograferen dit dier.

    @Goya: Zeker doen, bij ons is het een gezinsabonnement Zoo/Planckendael, maar je krijgt er ook nog wat extra’s bij (Toegang tot Bokrijk, dierentuin in Rotterdam, ook in Amsterdam waar we ook nog eens van plan zijn naar toe te gaan). Voor een gezin dat er af en toe op uit wil, dus zeker de moeite.

    fbaert

    18/02/2008 at 10:51

  4. Heel mooi vastgelegd en het zijn inderdaad niet de simpelste modellen.
    Ivm. Thorn: is dat tijdens een SD van BD of zo?
    Ik ben nog aan het uitpiepen of ik mee kan naar Knokke en/of Opaalkust.

    Xray

    18/02/2008 at 13:26

  5. @Xray : Algemene Vergadering van BD met daaraan gekoppeld een SD – op 5/4. Ik zal er alleszins bij zijn😉

    Opaalkust interesseert me ook heel erg, maar daar zal nog wat onderhandeling voor nodig zijn met het vrouwke.

    fbaert

    18/02/2008 at 13:27


Geef een reactie

