feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Tijd vliegt

with one comment

De tijd vliegt vooruit, sjonge sjonge, maar vandaag geen gefilosofeer over tijd of geen tijd, allereerst een dankje voor jullie reacties op mijn vorige post, ik ben al blij dat ik niet de enige ben met het probleem van tijd, of beter het gebrek eraan.

Maar genoeg daarover, gisteren nog es heel de dag met het fototoestel rond de nek rondgewandeld, gefietst om wat foto’kes te trekken van de rondwandelende ouders en kinderen.

20080224_Wandelzoektocht_077-border

Ik moet zeggen, het valt me tegen om heel snel goede foto’s te maken. Ik heb eerder mijn tijd nodig om over een compositie enz. na te denken dan snel snel mooie foto’s te maken. Dat is echter wel een eigenschap die je nodig hebt als je een hoop mensen wil fotograferen enz. tijdens zo een wandeling en alles wat errond hoort, dus niet zo geslaagd voor mezelf vind ik qua kwaliteit, maar het belangrijkste is, dat een mens dan toch uit zijn fouten leert, en hoe meer je fotografeert hoe beter je anticipeert.

En het belangrijkste: het was goe weer, een leuke wandeling en de deelnemers hebben zich kostelijk geamuseerd. Zeg nu eerlijk wat is het belangrijkste ?

20080224_Wandelzoektocht_026-border

Trouwens ook tof dat de deelnemers er volop voor gingen, een van de opdrachten was: laat de groepsleider 5 toeren rond een pleintje lopen, om de ambiance erin te houden hebben ze dat ook allemaal gedaan:

20080224_Wandelzoektocht_044-border

Helemaal niet scherp, maar den dynamiek en beweging komen er dan toch uit naar voor😉

Bon, volgende post hoop ik met beter materiaal af te komen🙂 – laat ons hopen dat de kids en het vrouwke tegen het weekend opnieuw gezond en wel zijn en dat we er nog eens op uit kunnen trekken.

Written by fbaert

25/02/2008 bij 22:12

Geplaatst in Me

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Yep, er zit inderdaad wat zwier in die laatste foto.Er zijn zo van die dagen dat het wat tegenvalt, maar andere dagen maak je dan weer toppers…En prima dat je wat tijd nodig hebt voor compositie enz. Beter dan zo maar op goed geluk wat in het rond schieten, want dat leidt tot niet veel meer dan wat toevalstreffers. En wat leer je daar bij? Ik kijk al uit naar de volgende foto’s!


Geef een reactie

