feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Vakantie!

with 3 comments

Deze week niet veel tijd gehad om te bloggen, vooral omdat ik me nogal grieperig voelde en ik ben blijven werken, maar dan wel op tijd in bed moest om te recupereren😦

In de nacht van vrijdag op zaterdag vertrekken we op ski-verlof, voor een weekje, naar Frankrijk. Mijn fototoestel gaat zeker mee – ik ga een beetje tijd nemen om hier en daar wat mooie foto’s te trekken. Het zal vooral een relax ski-verlof worden (hoop ik), dus no stress en vooral genieten van de goede berglucht en de mooie natuur. Het zal onze twee jongens zeker deugd doen (vooral Brent kan de gezonde lucht gebruiken om zijn longen een beetje verse zuurstof te geven – want hij is nog steeds ziekjes).

Als ik de kans zie om op Internet te geraken krijgen jullie uiteraard tussentijdse foto’s te zien, maar ik vrees ervoor dat ik eenvoudig op internet zal geraken met mijn laptop. En anders tot volgende week !

Written by fbaert

13/03/2008 bij 22:27

Geplaatst in Me

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Voorzichtig he!

    jurgen

    14/03/2008 at 09:06

  2. Veel plezier! En pas op met armen en benen😉

    Hippopotamos

    14/03/2008 at 19:38

  3. Ik wens je alvast een fijne vakantie toe en kijk alvast uit naar je fotografische pareltjes.

    Xray

    15/03/2008 at 13:57


Geef een reactie

