feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Hawai – Blowhole Lookout / From here to eternity

with 2 comments

Ik heb het al een aantal keer gemeld, we hebben geen superweer gehad op Hawai, de temperaturen waren wel heel goed, maar we hebben eigenlijk behoorlijk veel grijs weer gehad en op onze rondrit op het eiland O’ahu heeft dat regelmatig parten gespeeld. De volgende foto’s hadden mooi kunnen zijn, ware het niet dat het behoorlijk regende, en mijn lens dus ook heel snel nat werd😦

Het gat in de midden is de blowhole, helaas spoot er iets te weinig water uit op het ogenblik ik een foto kon maken. Een mens moet een beetje chance hebben, en hier had ik dus even pech.

20080407_Weblog_Blowhole_lookout_001

20080407_Weblog_Blowhole_lookout_002 

En hier een paar foto’s van het beroemde strandje dat als decor diende voor de film From Here to Eternity.

20080407_Weblog_Blowhole_lookout_003

 20080407_Weblog_Blowhole_lookout_005

En zoals je ziet, begon het toen weer te regenen…

En nog eentje van de andere kant:20080407_Weblog_Blowhole_lookout_004

Morgen de afsluiter van onze rondrit op het eiland, nog een paar beach foto’s. Maar vrees niet, ik heb nog wat materiaal😉

Written by fbaert

15/04/2008 bij 21:05

Geplaatst in Landschap, Me

Tagged with

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Moet toch ellendig zijn. Je zit dan op zo’n eiland als Hawai en dan valt het weer niet mee! En die regen…toch altijd opletten voor de camera dus dat werkt ook niet vlot. Toch nog mooie reportagefoto’s vind ik! Op naar de beach🙂

  2. Ondanks het mindere weer maak je er toch een schitterende repo van.

    Xray

    17/04/2008 at 08:04


Geef een reactie

