feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Hawai – Beach (de naam ontgaat me)

with 4 comments

We zijn bijna aan het einde van het reeksje van onze dag rondtoeren in Hawai. Dit zijn de laatste – een paar beach foto’s die je op veel plaatsen vindt op het eiland.

Let hier vooral op de vorming van de heuvels. Deze heeft een beetje weg van een hagedis. 20080407_Weblog_beach_001

Met mijn 18 mm kwam ik een einde tekort om de hele scène in beeld te krijgen. Jammer maar helaas, hierbij toch een gevoel van hoe het eruitzag: 20080407_Weblog_beach_003

20080407_Weblog_beach_004 

20080407_Weblog_beach_002

Zo dat besluit het serietje van ons toerdagje. Morgen een paar interieurfoto’s van het hotel en dan heb ik nog een klein beetje materiaal liggen van onze laatste dag in Hawai.

Written by fbaert

17/04/2008 bij 20:26

Geplaatst in Landschap, Me

Tagged with

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hier had je toch goed weer🙂 Wat een prachtige omgeving toch zeg! Mooie verzadigde kleuren

  2. Wel, je moet weten dat deze foto’s dus 10 minuten later zijn getrokken dan degene die ik in mijn vorige post heb getoond. Op 1 van de foto’s zie je de grijze lucht nog hangen. Het was echt zo een dag van regen, zon, regen, zon.

    fbaert

    17/04/2008 at 21:41

  3. ’t ziet er prachtig uit die baai, ‘k wilde dat ik er was, maar ‘k zal me voorlopig tevreden moeten stellen met je foto’s met mooie groen/blauw schakeringen!

    MJ

    19/04/2008 at 08:52

  4. jawadde mooi !!!

    paulineg

    22/04/2008 at 21:10


Geef een reactie

