feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Snelle Bewerking

with 4 comments

Hier een paar foto’s uit Hawai die ik snel heb bewerkt allez enkel in Lightroom een en ander aangepast. Ik zou dringend eens wat Photoshop kennis moeten bijscholen om eventueel wat meer te kunnen spelen met effecten enz… maar meestal heb ik er het geduld en tijd niet voor. Hopelijk vinden jullie dit wat:

Je kan op de links klikken voor de ietwat grotere versies indien gewenst.

Written by fbaert

19/04/2008 bij 09:15

Geplaatst in Bewerking, Landschap

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Altijd wel eens leuk en zeker in een appart logje (dus niet bij de echte reeks) Ik vind ze zeer geslaagd met een voorkeur voor de zwart-wit foto

  2. Ik vind het roze zo mooi in de kleurenversie dat ik heel sterk ge twijfelen. In het algemeen komt de z/w beter over maar die ene kleurtoets maakt het me niet gemakkelijk.

    Xray

    19/04/2008 at 12:02

  3. mooie nabewerking, ik vind ze beiden goed. de kleurenfoto zou ik iets meer verzadigen zodat het beetje oranje iets meer naar voor komt

    jurgen

    20/04/2008 at 18:55

  4. Twee zeer fijne en je zou niet denken dat het Hawai is. De zwart/witte heeft bij mij de grootste waw-factor😉

    s.goovy

    21/04/2008 at 13:33


Geef een reactie

