feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Hawai – HOTEL en OCHTENDFOTOGRAFIE

with 4 comments

Man, man, op de moment heb ik teveel foto’s geloof ik😉. Het is altijd wat, eerst klagen dat je te weinig fotografeert, en nu heb ik gewoon teveel foto’s om te laten zien. Of misschien ben ik gewoon te snel tevreden, is ook een mogelijkheid natuurlijk. Zelf vind ik soms dat ik evolueer ten goede in mijn fotografie, maar anderzijds denk ik dat ik te snel tevreden ben, wat is nu een goede foto, en wat niet… een heel moeilijke discussie lijkt me. Maar goed, dat houdt me niet tegen om met meer en meer plezier me met fotografie bezig te houden – en daar was het me toch om te doen.

Afgelopen weekend zijn we met het goede weer een middagje naar de Zoo van Antwerpen geweest – alweer goed voor een kaartje vol foto’s – zowel van het gezin als van een paar beestjes😉. Maar daar zullen jullie dus nog op moeten wachten tot ik mijn Hawai reeksje heb afgerond…

Vandaag is het dus tijd voor een paar interieurfoto’s (uit de hand) en ochtendfoto’s (jawel met statief) kwestie van een beetje idee te geven van het leuke hotel. Vooral leuk omdat het nog authentiek was – het oudste hotel in Honolulu en het eerste aan Waikiki beach. Met andere woorden beter dus dan de standaard gesneden koek zoals Hilton, Sheraton enz.

20080408_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_001

20080408_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_002

20080408_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_003

20080408_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_004

20080411_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_005

20080411_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_009

20080411_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_010

En hierbij nog een paar landschapjes:

20080411_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_006

20080411_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_007

20080411_Weblog_Hawai_interieur_ochtend_008

en dan hebben we nog 1 postje over onze wandeltocht naar Diamond Head. En misschien nog wel een paar individuele beelden hier en daar…

Written by fbaert

21/04/2008 bij 20:48

Geplaatst in Landschap, Me

Tagged with

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een heel knappe reeks hoor. Zowel de architectuur als de landschappen gaan je goed af.

    Xray

    21/04/2008 at 21:11

  2. Mooi hoor!!!
    Je moet er nie mee inzitten als je foto’s te veel hebt….wij kijken graag🙂

    Lies

    22/04/2008 at 07:46

  3. Die interieurfoto’s (ben ik beroepsredenen steeds zéér in geinteresseerd!!) zijn heel geslaagd. Vooral de eerste en de vierde waar ook de witbalans heel mooi onder controle gehouden werd.

  4. Heel mooi hotel en nog beter de foto’s !!!! ik zit in de hotel industry, dus kan het weten…
    groetjes vanuit Spanje,
    Guy (vader Gaelle)

    Gaelle

    23/04/2008 at 09:57


Geef een reactie

