feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Gelukkige verjaardag

with 3 comments

Vandaag verjaart mijn oudste zoontje, 4 jaar wordt hij ondertussen al. Het gaat hard vind ik. Hij begint uiteraard ook al een grote jongen te worden.

Vandaag waren er niet super veel speciale dingen gepland. Vanmorgen uiteraard eerst alle cadeautjes ontdekken – een step, nu moeten we een beetje opletten of we worden omver “gestept”, 2 video’s van Winnie the Pooh – zijn all-time favorite, allez voor het moment toch, en nog zo een muziekje/lichtshow om ’s avonds te gaan slapen, uiteraard ook van Winnie… Belangrijkste is, dat hij er gelukkig mee is, wat moet een mens dan nog meer willen. Daarna met heel het gezin, wat zelden gebeurt in de week, ontbeten – koffiekoeken, en de papa heeft hem vandaag naar school gedaan, dat gebeurt in principe maar 1 keer per week. Een start van een leuke schooldag, want vandaag gingen ze met zijn allen naar de kinderboerderij – absolute fun dus voor hem en vanmiddag hebben ze dan de verjaardagscake in de klas opgegeten en is hij geschminkt als een tijgertje, en had de juf een hele mooie verjaardagshoed gemaakt. Dan is de kapper nog langsgeweest en daarna zijn we dan met het hele gezin uit gaan eten, en mocht onze Xander gaan voor zijn lievelingseten: frietjes !

Albij al heeft hij een leuke dag gehad, en komende zondag gaan we met oma en opa de pannenkoekenboot doen ! Ik ben benieuwd. Alleszins hier een paar beeldjes die ik vandaag met mijn 50mm en 70-200mm geschoten heb. Op hoge ISO’s.

20080424_Weblog_Verjaardag_Xander_001

20080424_Weblog_Verjaardag_Xander_002

Ik ben zo moe dat ik zelfs niet meer kan lachen …20080424_Weblog_Verjaardag_Xander_003

En nog steeds niet…20080424_Weblog_Verjaardag_Xander_004

Altijd kalm blijven:20080424_Weblog_Verjaardag_Xander_005

En hier kan ik terug lachen ! Voor de techneuten, hier heb ik links van de camera mijn flits gelegd op 1/32 om een beetje een hogere sluitertijd te kunnen halen. Camera nog wel op ISO 800 en 2.8.20080424_Weblog_Verjaardag_Xander_006

Zelfde opstelling:20080424_Weblog_Verjaardag_Xander_007

En ik moet zeggen, hoe meer ik met mijn 50mm en 70-200mm fotografeer, hoe meer ik verliefd wordt op de kwaliteit van die lenzen. Prachtig gewoonweg !

Vanaf de volgende post begin ik trouwens met een serietje foto’s van ons uitstapje naar de Zoo van Antwerpen.

Written by fbaert

24/04/2008 bij 22:43

Geplaatst in Family

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ongelofelijk die kwaliteit op zo’n hoge isostand tegenwoordig! Ik maak er te weinig gebruik van!
    Ik kijk uit naar uw zoo-foto’s! Een onderwerp dat mij steeds interesseert en waarbij de 70-200 zeker van pas zal gekomen zijn!

  2. Wow, qua kroon kan dat wel tellen!
    Leuke reeks.

    gekiekt

    25/04/2008 at 21:47

  3. @Koen, wel je moet weten dat die Fuji S3 toch al een mooie leeftijd heeft hé. Ik begin er liever en liever mee te fotograferen.

    fbaert

    26/04/2008 at 10:01


Geef een reactie

