feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Zoo van Antwerpen (1)

with one comment

En zoals beloofd een paar beeldjes de komende dagen uit de Zoo van Antwerpen, ik heb besloten om er een reeksje van te maken,  omdat er toch een paar mooie beeldjes bij zitten, allez voor mij dan toch.

Alle foto’s zijn met de Sigma 70-200mm 2.8 gefotografeerd, waarbij ik stilaan gewend begin te geraken aan het gewicht van de lens, waardoor de foto’s toch al iets scherper worden.

20080420_Weblog_Zoo_1_001

Written by fbaert

26/04/2008 bij 09:57

Geplaatst in Dieren

Tagged with

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha, die blik!
    Ik zie hem al denken “does my bum look fat in this fur?”

    gekiekt

    26/04/2008 at 22:00


Geef een reactie

