feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Hallerbos

with 4 comments

Op basis van de diverse logjes van Koen wou ik toch ook eens naar dat Hallerbos waar iedereen zo vol lof over spreekt.

Wel ik kan niet anders zeggen dan dat het zeker de moeite was, volgend jaar zien ze me daar zeker nog terug. Ik heb onze Xander ook meegenomen, kwestie van eens een gezonde wandeling te maken. Dat heeft natuurlijk als nadeel dat je iets minder tijd kan maken om foto’s te trekken, maar goed.

Hier een paar beeldjes van de landschapjes (bijlange na niet de kwaliteit van Koen, maar ik heb me goed geamuseerd, en Xander ook), morgen een paar van onze Xander:

20080501_Weblog_Hallerbos_001

20080501_Weblog_Hallerbos_002

20080501_Weblog_Hallerbos_006

20080501_Weblog_Hallerbos_005

20080501_Weblog_Hallerbos_011

20080501_Weblog_Hallerbos_012

20080501_Weblog_Hallerbos_014

Written by fbaert

01/05/2008 bij 20:06

Geplaatst in Family, Landschap

Tagged with

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Voor mij heel herkenbare locaties omdat ik er elke week ga lopen!

    Serge

    01/05/2008 at 20:51

  2. Ik ben blij dat je het de moeite vond! ’t Is toch een mooie reportagereeks geworden die het goed weergeeft hoe het bos er uit ziet. En je hebt de zandgroeve gevonden!!Niet simpel want het bos is toch vrij groot… Dan zal Xander toch leuk gevonden hebben! Bedankt voor de link!

  3. […] reacties Fotogeniek Belgie (K… op HallerbosSerge op HallerbosXray op Verjaardag van Xander – "…Fotogeniek Belgie (K… op […]

  4. Schitterend! Al eens gezien bij koen, inderdaad!

    Toch heel mooi in beeld gebracht!

    Tim Freh

    02/05/2008 at 14:00


Geef een reactie

