feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

BBQ

with 3 comments

Vanmiddag een barbeque gehad bij mijn ouders, leuk, want dan kon ik in de tuin me nog eens volledig laten gaan met hier en daar wat foto’s van mijn vaste modellen. Zo stilaan begin ik de 70-200mm echt gewoon te worden en vind ik de kwaliteit wel behoorlijk goed. Dat heeft me ook doen besluiten om mijn Sigma 18-200 van de hand te doen, zodat ik ook sneller een lichtsterke lens kan kopen in de 18-55 range… Ik heb al heel veel goeds gehoord van de Tamron 17-50 2.8, en de prijs valt mee, dus naar alle waarschijnlijkheid ben ik binnenkort trotse bezitter van deze lens😉 Ik zal dan wel iets minder flexibiliteit hebben op vlak van snelheid om van 18 naar 200mm te gaan, maar het is nu ook niet zo dat een lens wisselen zolang duurt…

Wat ik de laatste dagen ook fantastisch vind, is dat het weer zo stilaan een beetje goed is, lekker warm, lekker lang licht – ik krijg er geweldig veel meer energie van (ondanks dat Brent ons toch al een aantal nachten goed wakker houdt met nieuwe tandjes…). En afgelopen verlengd weekend heb ik dan ook giga’s aan foto’s getrokken, iets wat in de wintermaanden toch veel minder voorkwam.

Alleszins, hier nog een paar foto’s van mijn vaste modellen:

20080504_Weblog_BBQ_001

20080504_Weblog_BBQ_002

20080504_Weblog_BBQ_003

20080504_Weblog_BBQ_004

20080504_Weblog_BBQ_005

20080504_Weblog_BBQ_006

Written by fbaert

04/05/2008 bij 20:11

Geplaatst in Family, Portret

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. hele leuke reeks, ze zijn zo schattig!
    Verder heb ik hier wat zitten bijlezen, leuk!

    MJ

    06/05/2008 at 07:03

  2. Mooie foto’s alweer van je knappe modellen.
    Tja, ik heb momenteel één lichtsterke lens en zou voor niet minder meer gaan (of er moet echt een koopje uit de lucht vallen).
    Dit weekend naar de kust?? In Oostende is het vliegerfestival, altijd leuk voor de kids.

    Xray

    07/05/2008 at 20:45

  3. mooie foto’s van schattige kids 🙂

    pauline grossen

    19/05/2008 at 12:29


Geef een reactie

