feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Eventjes kalmer

with 5 comments

Gezien het verlengde weekend voorbij is, en we terug vollen bak aan het werk zijn, zal het aantal postjes weer terug minder frequent zijn. Geen nieuw materiaal dus, en dan moet ik even gaan graven in de archieven om er toch nog interessante foto’s uit te puren.

Deze vind ik eigenlijk gewoonweg grappig:

20080301_Weblog_Brent_001

20080301_Weblog_Brent_002

Alleszins we gaan komende zaterdag zeker naar zee, en op aanraden van Xray zal het dit weekend dus Oostende worden gezien de leuke activiteiten die er zullen zijn. En het geeft me meteen ook de kans om naar de expositie van ondermeer Lisa te gaan, aangezien ik hier vorig weekend niet bij kon zijn.

En komende vrijdag is het sportdag bij onze Xander, altijd heel leuk en ouders mogen mee komen doen. Ik heb vrijdag dus een half dagje verlof genomen om mee te gaan spelen, en ondertussen nog wat foto’s te trekken !

Written by fbaert

07/05/2008 bij 21:04

Geplaatst in Me, Portret

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goed idee. Het wordt prachtig weer en de tentoonstelling en vliegerfestival zijn op nagenoeg dezelfde locatie. Ik wens je (en natuurlijk het ganse gezin) alvast een fijne dag toe aan zee.

    Xray

    09/05/2008 at 22:12

  2. leuke foto’s v

    MJ

    10/05/2008 at 20:45

  3. oeps er is iets fout gegaan!

    Leuke foto’s van dit grappige ventje.

    Maak er een fijn en zonnig WE van!
    De tentoonstelling van Lisa is erg tof!

    MJ

    10/05/2008 at 20:46

  4. Ik heb je waarschijnlijk mislopen …

    http://www.fotofolio.be/blog/?p=142
    🙂

    Fotofolio

    10/05/2008 at 22:51

  5. Hé! Je bent ook naar het vliegerfestival geweest? Ik was er ook, maar dan wel zondag. Druk, druk, druk! Maar de moeite waard! Hopelijk volgen er nog foto’s?


Geef een reactie

