feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Werken, werken, werken

with 8 comments

Dat is ongeveer hetgene wat ik de afgelopen week heb gedaan, en bijna dag en nacht. Afgelopen weekend zijn we verhuisd met de firma naar een nieuw gebouw, Aangezien ik onder meer verantwoordelijk ben voor IT dienden we met ons team de hele server room en alles wat erbij hoort te verhuizen… een zware opdracht die gelukkig goed is geslaagd. Het heeft ons weliswaar enkele “bijna” slapeloze nachten gekost maar als alles werkt en de team spirit er goed inzat, ben ik een gelukkig mens.

De afgelopen tijd heb ik dus niet echt veel tijd gehad om foto’s te maken. Binnenkort gooi ik nog wel een paar sfeerbeeldjes op de blog van de verhuis😉

Omdat mijn vrouw wat fotomateriaal nodig had voor hun brochures heb ik nog wat in mijn foto archief gesnuisterd voor leuke foto’s van de zee. Deze heb ik ooit al eens in zwart/wit gepost, maar in kleur heeft hij ook iets vind ik:

De komende dagen wordt het nog niet echt beter qua postings aangezien ik vanaf morgenavond vollen bak bezig zal zijn met het voorbereiden van de Kindervlaamse Kermis dus voor degenen die niet weten wat doen komende zaterdag met de kinderen en in de buurt zijn van Haasdonk, kom zeker langs !

En hopelijk heb ik daarna opnieuw een beetje tijd om wat foto’s te gaan trekken…

Tot binnenkort !

Written by fbaert

21/05/2008 bij 20:03

Geplaatst in Landschap, Me

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. We hebben allen wel eens periodes dat we wat minder aan fotograferen toekomen. Ik zie het dan meestal als een periode van herbronning om er daarna weer volle bak in te vliegen. Mooie warme toning alvast in deze foto en tot binnenkort.

    Xray

    21/05/2008 at 20:13

  2. Ik kan me inbeelden dat zo’n verhuis nogal wat om handen kan hebben, alles opnieuw installeren etc.

    Mooi beeld. Ik denk dat ik binnenkort ook eens in mijn archief moet gaan kijken. Fotografisch gezien leef ik vooral in het nu en heb ik enkel tijd om bezig te zijn met recente beelden.

    Maar ooit…

    Frederik

    21/05/2008 at 20:40

  3. Achja, druk, druk, druk.
    Maar er komt beslist wel eer een tijd dat de fotografie weer de andacht krijgt die het toekomt!
    Mooie foto!

    René

    21/05/2008 at 21:11

  4. Jaja, je moet zeker terug wat foto’s nemen, want voor je het goed en wel beseft is het terug winter! De tijd vliegt! Mooie zachte kleuren in dit beeld!

  5. mooie foto van onze kust🙂

    pauline grossen

    22/05/2008 at 15:14

  6. ‘k heb het ook zo druk… en geniet even van je mooie en rustige foto!

    MJ

    23/05/2008 at 07:19

  7. mooie foto, vooral het licht is zo mooi!

    jürgen Doom

    24/05/2008 at 16:06

  8. Snuister nog maar veel rond, want je beschikt over mooi materiaal😉

    Jef Janssens

    26/05/2008 at 20:42


Geef een reactie

