feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Toch nog niet Back to normal

with 3 comments

Ondanks mijn eerdere boodschap dat alles terug een beetje is genormaliseerd heb ik alleen maar kunnen vaststellen dat het nog niet zover is. Momenteel veel werk voor mijn job waar we volop bezig zijn met nieuwe concepten uit te werken, en dat slorpt toch iet of wat meer tijd op. Dat maakt dat ik maar heel onregelmatig op jullie blogs kan rondsnuisteren en nog minder een antwoordje achterlaten. Maar niet getreurd, ik ben jullie niet vergeten😉

Het komende weekend gaan we met alle collega’s en hun partner van mijn business unit op weekend naar Durbuy. Een stukje teambuilding met een, voor wat mij betreft, een waanzinnig goe team (met een hoekje af weliswaar :)) in een leuke en ontspannende omgeving. Laat ons hopen dat de weergoden ons een beetje meezitten.

Het is de bedoeling om na weken zonder foto’s te nemen, toch weer eens wat te fotograferen, want ik begin het een beetje te missen…

Dus nog maar eens in het archief gedoken dan, en dit is eentje dat ik al heel lang geleden met mijn macro lens heb gefotografeerd.

20070505_Weblog_Roos_001

Tot binnenkort (hopelijk…)

Written by fbaert

13/06/2008 bij 20:02

Geplaatst in Macro, Me

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je ‘macro’ kan zo héél groot aan een muur!!!

    Jef Janssens

    13/06/2008 at 21:24

  2. gewoon rustig blijven ademen …. ’t komt allemaal goed! Geniet van je weekend!

    jürgen Doom

    14/06/2008 at 15:25

  3. weken zonder te fotograferen; overleef jij dat wel ? Mooie macro kan zoals jef het zei zo aan de muur, en liefst in mijne living🙂

    Frederik

    14/06/2008 at 18:42


Geef een reactie

