feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Karakterkop

with 7 comments

Een post die er maar tijdelijk zal opstaan voor de trouwe lezers😉

Afgelopen weekend hebben we de eerste verjaardag gevierd van onzen Brent, uiteraard heel wat foto’s getrokken van het feestje, maar niets speciaals buiten de standaard familie/verjaardag snapshots.

Ik heb echter ook een foto’ke gemaakt van mijn schoonvader, hij kan er nie echt mee lachen als ik hem fotografeer, maar achteraf bij het verwerken van de foto’s en het lichtjes corrigeren in Lightroom vond ik het toch een sterk portret. Ik zou zelfs bijna durven zeggen, ne karakterkop die zich leende tot een zwart/wit omzetting.

Ik post hem nie rechtstreeks, ik zou nog getrouwd willen blijven😉 maar je kan de foto tijldelijk terugvinden op volgende linkje.

Wat is jullie mening ? Goe of toch nie zo… spaar me vooral nie.

Te laat nu😉

Written by fbaert

25/06/2008 bij 21:12

Geplaatst in Portret, Zwart-wit

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jammer dat hij niet graag op foto staat, want het is echt wel een karakterkop😉

    Ymke

    25/06/2008 at 21:17

  2. Je mag gerust zijn, dit is een prima karakterfoto.

    Ik had ‘m evenwel nog liever met minder DOF gezien, maar da’s een kwestie van de juiste lens en smaak🙂

    Jef Janssens

    25/06/2008 at 21:33

  3. Ja hoor, sterke foto. Mooi portret. Ik ben blij dat ik deze tijdelijke actie meegemaakt heb.

    Xray

    25/06/2008 at 21:47

  4. Awel, ik ga je niet sparen met mijn kritiek: schitterend portret van een sublieme karakterkop! Knap gedaan! Alhoewel de persoon zelf misschien anders zal oordelen. Laat weten wat hij er van vindt (indien hij het ooit te zien krijgt)

  5. Echt wel goed, foto voor in je portfolio!

    jürgen Doom

    25/06/2008 at 22:33

  6. knappe foto, sterk portret. het licht valt ook mooi.

  7. Hehe, te laat. Zo trouw ben ik dus blijkbaar niet.. 😉

    René

    28/06/2008 at 10:01


Geef een reactie

