feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Strange Behaviour

with 3 comments

Rare zaken hier, al mijn pictures die ik heb geupload naar WordPress lijken te verdwijnen. Niets zo ambetant natuurlijk dan een fotoblog waar geen foto’s meer op verschijnen…

Heb een mailtje gestuurd naar support. Ik ben benieuwd.

Ik hou jullie op de hoogte…

Update

Hi,

We are currently experiencing image serving issues at the moment. Amazon’s S3 Service is down, which is causing the problems. We are currently investigating the issue. Please stay tuned to the following forum thread for further updates:

http://en.forums.wordpress.com/topic.php?id=31951

Sheri

Automattic | WordPress.com

Written by fbaert

20/07/2008 bij 21:13

Geplaatst in Uncategorized

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Precies besmettelijk. Ik ben hier een uurtje geleden langsgeweest en nu zijn er bij mij ook enkele foto’s verdwenen… Straf!

  2. Tiens, ik zat gisteren op een andere WordPress blog en daar vroeg de eigenaar zich af waarom de foto’s verdwenen waren, dat zal dus hetzelfde probleem zijn denk ik nu.

    Serge

    21/07/2008 at 08:26

  3. Waarom niet Flickr gebruiken? Voor je foto’s kan je meteen de nodige html krijgen om meteen in je bericht te plakken. Heel handig.

    gekiekt

    21/07/2008 at 09:33


Geef een reactie

