feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Mja, same old story ;)

with 5 comments

Om de titel eens niet druk, druk , druk te noemen🙂

Helaas is dat wel hetgene wat me de laatste maanden extreem hard overkomt. Dat maakt dan ook dat je niet altijd kan bloggen, en de focus wordt gelegd op belangrijkere zaken zoals het werk.

Je weet hoe dat gaat, 2 weken voor je in verlof gaat, moet je eigenlijk 2 weken bijwerken… dat maakt dat het nogal lange werkdagen zijn, en ik van thuis uit ook nog dikwijls verderwerk. En zo heb je nie veel tijd meer om te fotograferen hé. Bovendien ook wat minder tijd om jullie blogs te volgen en commentaren achter te laten. Maar don’t worry I’ll be back (ik weet alleen nog nie wanneer ;))

Alleszins afgelopen weekend zijn we naar de Efteling geweest, niet dat ik veel spannende foto’s heb getrokken maar deze vond ik wel iets hebben:

20080803_WL_Efteling_001

Written by fbaert

05/08/2008 bij 20:08

Geplaatst in Abstract & Stilleven, Me

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit vind ik nou echt wel eens een leuke shot, een beetje surrealistisch, en ’t laat de creatieve geest wat op hol slaan ….

    Jürgen Doom

    05/08/2008 at 21:17

  2. Het hoeft niet veel te zijn. Maar het is een geweldige foto!

    Frederik

    06/08/2008 at 10:32

  3. Knappe compo!

    René

    07/08/2008 at 13:34

  4. De rode schoentje lijken plots restyled😉

    Jef Janssens

    11/08/2008 at 09:26

  5. leuk, kan dit een scène uit assepoester zijn, waar ze haar schoentjes verliest wanneer ze de prins op het witte paart ziet voorbijkomen… of haal ik hier nu ’t en en ’t ander door elkaar…

    nu ja een plaat om bij te fantaseren!

    MJ

    16/08/2008 at 19:04


Geef een reactie

