feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Een beetje pissed

with 5 comments

In normale omstandigheden heb ik ALTIJD mijn fototoestel in de wagen liggen…maar vandaag niet. Op zich niet zo een ramp natuurlijk, behalve als je naar de OZ-dag gaat om je vrouw een beetje te ondersteunen, maar waar eveneens Sandrine optreedt. Niet overdreven veel volk, dus eigenlijk de ideale plaats om bangelijke concertfoto’s te maken (of toch te proberen, gezien ik er geen ervaring in heb). Maar nee… meneerke had zijne supertoeter nie mee😦

Hier een paar waardeloze impressies op een rappeke met den iphone genomen:

IMG_0002

IMG_0004

IMG_0009

IMG_0010

Het zal mij dus leren, mijne camera nog es te vergeten…

Written by fbaert

07/09/2008 bij 18:46

Geplaatst in Uncategorized

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is altijd zo. Als je hem niet bijhebt zie je de meest fotogenieke zaken. Nog een geluk dat je een dergelijk mobieltje hebt.

    Xray

    08/09/2008 at 09:49

  2. Ik heb hem ook niet altijd mee en heb me dat al dikwijls belkaagd

    Frederik

    08/09/2008 at 14:46

  3. en had je hem wel mee dan stond je waarschijnlijk ergens waar je geen goei fotos kon maken, story of my life😉

  4. Ken dat gevoel, ik heb bijna altijd mijn camera mee nu🙂

    Sofie

    14/09/2008 at 13:43

  5. da zal u leren ! ik vergeet nog liever mijn lief dan mijne kodak🙂

    cv nog die kwaliteit uit de phone, de mijne blijjkt over een verschrikkelijk slecht lenske dan toch te bezitten want amai die beelden zijn echt slecht

    kemizz

    21/09/2008 at 23:09


Geef een reactie

