feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Nog een paar abstractjes

with 3 comments

Al bij al had ik afgelopen maandag veel spijt dat ik mijn statief niet bijhad, echter geeft je dat wel de mogelijkheid om eens iets anders te proberen zoals je kan zien in de foto’s van mijn vorige posts (Collage en Tussendoortje).

Misschien moet ik dit wel meer doen, gewoon op weg gaan, en zien wat eruit komt. Ik maakte me alleszins niet te veel illusies dat er iets zinvols uit zou komen qua foto’s want ISO 1600 en enkel op 2.8 of 3.3 en dan met van die mega-bangelijke lange sluitertijden uit de hand… maar goed, net genoeg om wat materiaal te hebben om op de blog te posten😉

20080901_WL_Abstract_001

20080901_WL_Abstract_002

Een heel klein beetje nabewerkt om het spinnetje iets meer naar voor te brengen (die lokale adjustments in Lightroom 2.0 zijn eigenlijk wel bangelijk).

Voor de volgende postings, heb ik nog wat graffiti stuff liggen, en daarna gaan we terug verder met vakantie-foto’s.

Written by fbaert

07/09/2008 bij 10:15

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb wel wat moeten zoeken naar het spinnetje,maar toch gevonden!😉

  2. Ik had niet eens een spinnetje gezien vordat ik koens comment las. Maar het zijn wel fijne beelden !

    Frederik

    07/09/2008 at 12:27

  3. Ik had ook eerst het spinnetje niet gezien. Je moet inderdaad gewoon eens rondtoeren voor fotootjes, is gewoon zalig om te doen🙂

    Sofie

    14/09/2008 at 13:42


Geef een reactie

