feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Still Alive

with 9 comments

Maar fotografisch iets minder kicking de laatste weken. Dus bij deze toch nog een teken van leven, en meteen mijn excuses dat ik de laatste tijd jullie blogs niet te hard heb kunnen volgen. Wees gerust ik blijf een trouwe lezer, het zal alleen wat tijd vergen om alles ingehaald te krijgen😉.

Alleszins ben ik zeer blij met de diverse commentaren op mijn vorig landschappostje, en als ik iets meer tijd heb wil ik hier ook nog wat dieper op ingaan.

Maar nu een paar foto’s die ik vandaag nog heb getrokken na mijn camera figuurlijk van onder het stof gehaald te hebben (een maand niet fotograferen is veel te lang).

20081111_WL_Oostende_001

20081111_WL_Oostende_002

20081111_WL_Oostende_003

Tot de volgende, en hopelijk ditmaal ietsje sneller.

Written by fbaert

11/11/2008 bij 22:15

Geplaatst in Landschap

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een tijdje op non-actief, zal de honger wel weer aanwakkeren. Moet je nu wel net met (overigens erg leuke) zee-foto’s komen aanzetten om mij als zee-freak wat jaloers te maken?😉

    PS: ik ben je voor en na-stokje nog niet vergeten, ’t komt er nog wel eens van hoor!

    s.goovy

    12/11/2008 at 08:38

  2. En ik dacht dat ik al lang niets had gepost🙂

    Meer posten de foto’s zijn de moeite

    Frederik

    12/11/2008 at 21:32

  3. Tja, ik herken deze plaatsen als m’n broekzak natuurlijk. Heel, heel, mooi licht gevangen in alle drie de beelden. Bij de tweede maakt een flink stuk van de onderkant eraf een veel krachtiger beeld, naar mijn mening toch. Alhoewel, nu benadruk je mooi de weidsheid van het strand.

    Xray

    12/11/2008 at 21:38

  4. de derde foto is prachtig!

    MJ

    13/11/2008 at 11:00

  5. Alles op z;n tijd; een kleine pauze doet zeker geen kwaad en brengt je weer op frisse ideeën!

    René

    14/11/2008 at 14:15

  6. Die eerste lijkt op het eerste zicht een cliché zonsondergang, maar is zo goed beheerst qua contrast dat ik het een monumentaal mooi beeld vind!!

  7. Ik zou die derde zeker posten op BD, schitterend werkje!

    Jef Janssens

    17/11/2008 at 00:03

  8. Héé eindelijk ben je’r weer!
    Die eerste en derde zijn mooie beelden!

    Rulan Kurek

    17/11/2008 at 21:21

  9. welkom terug. En merci voor de eerste foto; ze geeft me een prettig gevoel…

    ysabje

    18/11/2008 at 22:29


Geef een reactie

