feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

The Masters of Photography

with one comment

Voor de whisky drinkers onder jullie, hier een linkje naar een mijn inziens interessant project van The MacAllan.

http://www.themastersofphotography.com/masters-of-photography.aspx

The MacAllan heeft een samenwerking opgezet met Rankin om een collectie te maken van 1000 unieke Polaroid foto’s die bij 1000 flessen Fine Oak 30 year whisky worden geleverd, gehandtekend en al😉

Ik drink al eens graag een whisky’ke, maar zulk een flesje van omgerekend 1.051,00 € is net iets te duur voor mij. Hoewel het volgens mij wel een prachtig collectors item is.

De foto’s daarenboven spreken me wel aan, en ze zijn online in een gallery te bekijken (momenteel ben ik nog niet door alle 1000 door).

Dat gezegd zijnde, moet ik naar goeie gewoonte nog een fotooke posten: hierbij nog een impressie van het strand van Narbonne, genomen tijdens ons verlof deze zomer.

20080828_WL_Narbonne_001

Written by fbaert

16/11/2008 bij 21:21

Geplaatst in Fotografen, Landschap

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bedankt voor de tip!
    En ook bedankt voor een lekker zonnig plaatje! 😉

    René

    17/11/2008 at 12:15


Geef een reactie

