feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Snuisteren in het archief

with 3 comments

Wat doe je op een regenachtige dag achter je pc. Wel vandaag had ik eens zin om in mijn archieven te duiken, ondertussen heb ik al mijn foto’s geïmporteerd in Lightroom, en ik stond toch een beetje verbaasd van het aantal foto’s dat een mens (en dan fotografeer ik nog niet elke dag) bijeen verzamelt.

Hier een paar fotootjes genomen bij een weekendje uit naar Hof ter Lucht, een zeer aangename plaats om te verblijven en van waaruit we een tripje naar Gent hebben gemaakt…

Hier een paar sfeerbeeldjes:

20071124_WL_Hof_Ter_Lucht_001

20071125_WL_Hof_Ter_Lucht_002

20071125_WL_Hof_Ter_Lucht_003

En een grappig beeldje om af te sluiten:

20071125_WL_Hof_Ter_Lucht_004

Hopelijk binnenkort wat nieuw materiaal…

Written by fbaert

22/11/2008 bij 15:12

Geplaatst in Uncategorized

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Er zijn blijkbaar nog mooie beeldjes verscholen in het archief.

    Xray

    22/11/2008 at 17:12

  2. heerlijk die archieffoto’s, laat maar komen!

    MJ

    23/11/2008 at 11:24

  3. Iedereen zit in zijn archief tegenwoordig, ’t is winter zeker?😉
    Knappe derde met die ronde lijnen en dat licht op de gevels!

    s.goovy

    24/11/2008 at 09:43


Geef een reactie

