feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Modellenfotografie (2)

with 9 comments

Aangezien ik afgelopen woensdag niet op een degelijke manier mijn flitsers gebruikt heb, heb ik vandaag een beetje schade ingehaald. Naar goeie gewoonte maken we ons kerstkaartje zelf en als je jonge kinderen hebt, dan wil de traditie dat je bij voorkeur met hun foto een kaartje maakt. Je kent dat wel.

Ik heb dus nog eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat meer met mijn flitsers te experimenteren.- hier twee foto’s die het niet halen maar die ik wel goed vond, hopelijk vinden jullie dit ook – indien niet – zeg het ook hé – nen mens kan er alleen maar van leren😉

(B)Engeltje Xander

20081214_WL_(B)Engeltje_001

Idem dito voor onzen Brent

20081214_WL_(B)Engeltje_002

Volgende keer krijgen jullie het kaartje te zien !

Written by fbaert

14/12/2008 bij 21:22

Geplaatst in Experimentje, Portret, Strobist

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik hou niet zo van spierwitte achtergronden, dus ga ik voluit voor die prachtige 2e!!!

    Jef Janssens

    15/12/2008 at 00:55

  2. De eerste is wel een beetje heel devoot he😉 ‘k heb het ook meer voor de tweede.

    chateaubrys

    15/12/2008 at 08:09

  3. eerst doet me denken aan de xmas commercial van telenet dus hij spreekt me wel aan (in zijn opzet)

    de 2de is een spontane lieve foto van Brent

  4. 2 knappe plaatjes, met een lichte voorkeur voor de bovenste🙂

    Lennert

    15/12/2008 at 18:29

  5. ik vind ze heel mooi en ben benieuwd naar jouw kaartje!

    maaike

    16/12/2008 at 15:37

  6. ik vind de tweede ook de beste. Ik zie wel wat je hebt willen doen bij de eerste, maar ik vind de foto toch wat té bleek geworden. Misschien met een beetje meer contrast ofzo? De tweede heeft iets spontaners ook.

    ysabje

    16/12/2008 at 21:13

  7. Ik kies je eerste dat beetje overacting is wel leuk zo🙂
    ben benieuwd naar de kaart.

    Kristof Pattyn

    16/12/2008 at 23:18

  8. ‘k vind ze beide erg schattig!

    MJ

    18/12/2008 at 07:56

  9. Beiden zijn super! Maar de eerste vind ik magistraal belicht!

    Jens Daems

    04/01/2009 at 18:58


Geef een reactie

