feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Yoehoe

with 6 comments

Ik had het al es laten vallen denk ik, dat ik graag nog een ander toestel wilde dat een pakje sneller is dan mijn Fuji, en sinds vandaag ben ik de gelukkige eigenaar van een Nikon D700 met een professionele lens de 24-70mm 2.8 van Nikon.

Vandaag al een beetje aan het rondklikken geweest, die hoge ISOs is toch abnormaal graaf en de kwaliteit ervan is echt goed. Nu ik moet niet klagen met mijn Fuji was die ook al behoorlijk, maar nu is het echt bangelijk.

En het full frame gevoel, nog een beetje wennen maar wel leuk. Ook de handling, de mogelijkheden – ik zal er mijn plezier mee hebben.

Alleszins, ik heb nog geen resultaten om te posten, maar jullie mogen er de komende dagen wel verwachten !

Als gevolg van de aankoop ga ik dan ook een beetje kuisen in mijn lenzen, dat betekent dat de Tamron 17-50 2.8 en mijn Sigma 18-200 de deur uit  ‘moeten’, omdat ik met de Nikkor 24-70 en de Sigma 70-200 een mooi bereik gecovered heb. Mijn primes de 100mm en 50mm ga ik ook nog even behouden omdat deze ook perfect op full frame passen, voor de Tamron is dat niet het geval.

Geinteresseerden mogen me altijd mailen. De Tamron lens is nog steeds in goede staat, en voor 275 euro is ze van u.

Written by fbaert

29/12/2008 bij 21:36

Geplaatst in Materiaal

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend nieuw materiaal om 2009 in te gaan!
    Geniet er van!

  2. proficiat en veel plezier ermee. Ik heb ook al eens met die combinatie mogen spelen en ik was onder de indruk.

    Frederik

    30/12/2008 at 01:18

  3. Chansaard!😉
    Maar het is je gegund. Die D700 komt hier ook nog wel in huis, hopelijk heb ik er in de tweede helft van 2009 budget voor. Eerst komt er nieuw glaswerk in huis…

    s.goovy

    30/12/2008 at 13:29

  4. Me so jealous!
    Kom maar op met die beelden nu!!

    Jef Janssens

    01/01/2009 at 16:12

  5. Een mooie combinatie die D700 met 24-70. Geniet er van!

    Serge

    03/01/2009 at 09:25

  6. Leuke aankoop, maar de lens erop draaien gebeurt in de verkeerde richting, says a canonman😉

    Kristof Pattyn

    05/01/2009 at 23:43


Geef een reactie

