feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Knaller

with 6 comments

Een knaller van een overzicht voor 2008 in foto-blogland kan je hier terugvinden, en ondertussen zijn we 2009. Jef bedankt voor een knaller van een filosofische en degelijke analyse. En ik vrees dat je een sterk punt hebt voor wat betreft een hoge belangstelling voor het puur technische.

By the way – ik zit ook in de IT😉 – ik heb dus ook last van de ziekte… dus bij deze ook het voornemen om wat meer te focussen op foto’s met gevoel.

Mijn relaas over de D700 (oeps alweer technisch) bespaar ik jullie nog even – omdat ik iets teveel snapshots heb gemaakt de afgelopen dagen, maar het is wel een geweldig toestel en de 24-70 lens is ook wel bangelijk eigenlijk… maar goed meer daarover in een volgende posting.

En nu een beeldje – een abstractje:

WL_Abstract-1

Ergens vanuit een shoppingcenter in Eindhoven…

Written by fbaert

01/01/2009 bij 21:15

Geplaatst in Abstract & Stilleven

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sterk, beetje horror-achtig😉

    Jef Janssens

    01/01/2009 at 23:51

  2. vreemde foto. Vreemde keuze om de foto zo te maken en zo te cadreren… Wel interessant…

    ysabje

    02/01/2009 at 00:05

  3. ’t heeft wel iets. Zeker potentieel om verder uit te werken.

    En een gelukkig nieuwjaar van (je raadt het al…), een mede-informaticus😉

    tdn

    03/01/2009 at 20:53

  4. Mijn beste wensen voor een schitterend 2009!

    MJ

    04/01/2009 at 11:59

  5. Mooie foto! Prachtige schaduwen vastgelegd!

    Sofie

    14/01/2009 at 22:39

  6. idd, jef, doet me denken aan scream ofzo, niet dat dat nu horror is, maar toch..

    nimsa

    21/01/2009 at 16:30


Geef een reactie

