feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Short-Ski

with 3 comments

Vorig week-end ben ik met het werk nog eens gaan skiën, een kort short-ski weekendje in Winterberg, Duitsland. Geen supergroot gebied, maar het was niet al te ver om er met de (firma)wagen naar toe te rijden.

Ik had mijn fototoestel mee, en het was de bedoeling om een paar showfoto’s te trekken, maar helaas zat het weer niet al te goed mee, waardoor dit een beetje in het water is gevallen.

Echter hier nog een paar jump foto’s – het was voor mij de eerste keer en het is zeker voor verbetering vatbaar, maar een mens moet leren hé… volgende keer wel high-speed continuous shooting opzetten met 5 beelden, want daar had ik me even vergist (stond maar op 3 beelden), en als die mannen jumpen gaat het toch behoorlijk snel.

Short-Ski-1

Short-Ski-2

Short-Ski-4

Short-Ski-5

En ik beloof jullie dat ik opnieuw zal proberen wat regelmatiger te posten. Tot de volgende !

Written by fbaert

14/02/2009 bij 10:44

Geplaatst in Me, Sport

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. leuke pics! (ik zou er zelf niet kunne op recht blijve staan, dus dit is voor mij al wooooow:) )

    volgende keer mss de exposure beetje minderen
    en wat gaan inflitsen, zodat er wat meer dynamiek in het beeld komt …

    tis maar een tipje

    btw vers en nieuw blog …

    hierzo : http://www.kemizz.com/blog

    grtz

    Robin (K

    kemizz

    14/02/2009 at 21:06

  2. het lijkt maar een klein bergje waar ze overvliegen, maar ik vermoed dat het toch verschrikkelijk moeilijk en spannend zal zijn!

    ysabje

    15/02/2009 at 00:15

  3. Ik wil terug gaan snowboarden als ik deze foto’s zie!!!

    Frederik

    18/02/2009 at 00:40


Geef een reactie

