feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Nieuw thema

with 6 comments

Ik was nog een beetje blogreading aan het doen (tegenwoordig komt het er te weinig van) en kwam op de blog van Steven Govaerts terecht. Ik dacht leuk thema, waarom zou ik hetzelf ook eens niet proberen. Je kan je foto’s een serieus pakje breder laten zien en dat is toch de bedoeling van een fotoblog nietwaar😉

Sorry Steven dat ik hetzelfde thema heb overgenomen, maar ik ga ervan uit dat je het me wel vergeeft😉

Update: bij nader inzien niet alleen Steven maar ook Frederik.

Written by fbaert

21/02/2009 bij 14:06

Geplaatst in Uncategorized

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jimmy en Artur denk ik ook

    Frederik

    21/02/2009 at 15:01

  2. Inderdaad, een aantal zijn ons al voorgegaan en er zullen er nog wel volgen. Ik was mijn grijs/zwarte layout gewoon k***beu gezien. Deze is zoveel rustiger, strakker en je kan je foto’s inderdaad wat groter tonen. Met de widgets kun je overigens wel wat persoonlijke toetsen geven om “het verschil te maken”.

    s.goovy

    23/02/2009 at 10:46

  3. Ben ook net naar een iets breder layoutje gegaan. 800px voorzien voor de fotos. tekst op 640 voor de leesbaarheid (thx @thomas bouve). ik sukkel enkel nog wat met portrait fotos. 800 is net iets te hoog (900+ in jouw geval nog netter te hoog). pietel heeft het opgelost om naar 750px te zakken. ik denk zijn voorbeeld te zullen volgen in de toekomst.

  4. Ik kijk ook liever naar een groter formaat foto’s. Ik heb mijn blog begin dit jaar aangepast zodat ik foto’s van 700 pixels breed kon tonen. Vermits ik twee kolommen heb en 30% van mijn bezoekers nog een resolutie van 1024*768 heb ik besloten om niet breder te gaan anders moesten die bezoekers teveel scrollen.

  5. Hop hop, waar blijven jouw nieuwe foto’s🙂

    Eyemotions - Rulan

    10/03/2009 at 10:37

  6. ik heb de indruk dat praktisch elke fotoblog het ‘journalist’ thema gebruikt🙂

    Tim De Weerdt

    11/03/2009 at 00:38


Geef een reactie

