feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Te weinig leven in de brouwerij

with one comment

Op het moment is er iets te weinig leven in de brouwerij naar mijn goesting. Het heeft nogal veel te maken met een gebrek aan tijd en teveel bezigheden na de normale werkuren. Met Belgiumdigital zijn we een heleboel nieuwe en toffe zaken aan het voorbereiden maar dat vergt dus een hoop tijd, en daarnaast hebben we met de Ouderraad ook nog het een en ander voorbereid. Daarbovenop komt dat ik terug gestart ben met avondschool Digitale Fotografie – en dat snijdt ook een avondje per week weg.  Dus weinig tijd…

Echter hoor ik het jullie al zeggen, hoe kan het nu dat je avondschool fotografie volgt en dan niet af en toe een foto kan posten op je blog ? Zeer terechte vraag eerlijk gezegd. Wel omdat we eigenlijk nog geen opdrachten hebben gekregen. Echter is daar deze week verandering in gekomen. Twee opdrachten: eentje op korte termijn: 5 portretten waarvan 2 met tegenlicht en zonder gebruik te maken van flits (damn geen strobisme ;)) en eentje voor na het paasverlof: beweging, scherpte en onscherpte.

Dus ben ik nu bezig met een conceptje uit te denken om origineel uit de hoek te komen. Ben zelf benieuwd wat ik ga bedenken…

Alleszins hier een paar foto’s – een portretje dat ik denk te gebruiken voor mijn KT opdracht, en eentje gewoon in de avondschool gemaakt:

Portret_blog-1

Avondschool-1

Dit weekend ga ik alleszins proberen om wat portretjes te maken, en er nog es een blogposting rond te maken !

Tot binnenkort !

Written by fbaert

13/03/2009 bij 21:14

Geplaatst in Me, Portret

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik kijk uit naar de originele portretten!

    ysabje

    14/03/2009 at 12:21


Geef een reactie

