feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Spielerei

with 6 comments

Omdat ik een beetje aan het nadenken ben over mijn opdracht, en de kinderen met de treintjes (Thomas) aan het spelen waren, heb ik er efkes van geprofiteerd om er een beetje mee te spelen nu ze efkes aan het rusten zijn:

Spielerei-1

Spielerei-2

Spielerei-3

Spielerei-4

Spielerei-5

Waar speelgoed af en toe goed voor is. Alles op ISO800 met f2.8 – vooral de onscherpte/scherpte oefening😉

Written by fbaert

14/03/2009 bij 13:29

Geplaatst in Experimentje

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Welke lens heb je gebruikt? 50mm of zoomlens?

    gagarinn

    14/03/2009 at 20:31

  2. Nikkor 24-70 2.8 – bangelijke lens trouwens !

    fbaert

    14/03/2009 at 20:37

  3. kinderen zijn tof omdat je dan weer met hun speelgoed mag spelen zonder naar de psychiatrie te moeten…

    ysabje

    15/03/2009 at 14:00

  4. Lol!
    Dit zie ik elke ochtend met m’n dochtertje die overigens vandaag 2 jaartjes wordt.
    Mooi experiment. Voor mij meer dan geslaagd en een lens met groot diafragma vraagt nieuwe kennis. Je moet je dof blijven kennen en hoe groter het bereik hoe moeilijker te controleren, zeker van dichtbij. Het is je zeker gelukt in deze reeks.
    Grz,
    jasper

    Jasper Van Tilburgh

    25/03/2009 at 01:20

  5. leuke foto’s !

    pauline grossen

    26/03/2009 at 16:57

  6. grappige reeks :p beetje vreemd wel op ze met witte fond te zien

    photogamut

    12/06/2009 at 12:31


Geef een reactie

