feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Totale misser

with 3 comments

Na een nachtje erover geslapen te hebben mag je de vorige post totaal negeren. Dit is geen low-key, maar gewoon een onderbelichte foto. Erger nog, ik heb het zelf gedaan, origineel beeld was wel degelijk uitgelicht en daarna teveel aan de schuiven getrokken om toch maar low-key te verkrijgen. Alleen kan je dit niet bereiken als je initiele belichting voor low-key niet goed zit. Ooit heb ik dezelfde fout eens gemaakt met een high-key poging. Alleszins ik ben er een beetje over aan het lezen, en ga het binnenkort toepassen. Hier de correct belichte foto:

BD_Low_key_Trial-1

 

Hopelijk binnenkort een betere poging !

Written by fbaert

15/03/2009 bij 13:38

Geplaatst in Experimentje, Me, Portret, Strobist

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. volledig negeren zou ik de vorige post niet, leuk geëxperimenteerd, maar deze is inderdaad stukke leuker!

    MJ

    15/03/2009 at 21:31

  2. Ik durfde het niet goed schrijven maar ben blij dat je het hebt ingezien …. en je kan maar proberen, dus beter niet gelukt dan niet geprobeerd!

    jurgen

    16/03/2009 at 11:59

  3. Ik kan jurgen alleen maar bijtreden.

    Xray

    31/03/2009 at 20:19


Geef een reactie

