feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Terug van ski-verlof

with 2 comments

Sinds zaterdagavond zijn we terug van ski-verlof. Geen gekke dingen meegemaakt zoals fototoestellen op het dak laten liggen zoals vorig jaar😉.

Wel ziek geworden tijdens het verlof😦 – waardoor ik een dagje minder heb kunnen skiën. Maar goed, voor de rest alles top, goeie monitoren (waar ik iets minder mee in de bar heb kunnen hangen dan vorig jaar), en goed gezelschap. Het weer zelf was iets minder waardoor ik eigenlijk met een pak minder foto’s naar huis ben gekomen dan ik zelf had verwacht.

Het plan was ook om wat snowboard foto’s te maken, maar weer en ziekte hebben het tegengehouden. Dus dat zal voor een andere keer zijn😉

Geen spectaculaire sneeuwfoto’s dit jaar, wel nog een portretje dat ik van onze Xander heb gemaakt, nadat ze hem met heel veel geduld hadden geschminkt.

Xander-1

De foto was belangrijk voor Xander omdat we hierna gingen zwemmen, en de schmink er dus snel af moest…

Written by fbaert

06/04/2009 bij 20:30

Geplaatst in Family, Portret

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. originele grimage!

    ysabje

    10/04/2009 at 08:29

  2. Deze is wel mooi. Goeie belichting en guitige blik

    Tim De Weerdt

    21/04/2009 at 14:58


Geef een reactie

