feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Nog wat communie foto’s

with 6 comments

Voor degenen die me volgen op Facebook of Twitter weten dat ik het afgelopen weekend nog enige foto’s gemaakt heb voor de communie van Thibaut met als achtergrond/voorgrond/whatever grond een Porsche GT3.

Alle foto’s zijn bijna met 1 of twee flitsers genomen (1 op statief met wit parapluutje, en 1 bare om omgeving op te lichten als het nodig was)

Hierbij de resultaten:

Blog_Communie2-1

Blog_Communie2-2

Blog_Communie2-3

Blog_Communie2-4

Blog_Communie2-5

Blog_Communie2-6

Blog_Communie2-7

Zelf heb ik een beetje het gevoel dat ik er nog meer had kunnen uithalen, maar ik hoop dat het toch wat is.

Written by fbaert

21/04/2009 bij 20:55

Geplaatst in Communie, Portret, Strobist

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ’t is stukken beter dan wat het gros van de enthousiaste “hobbyisten” zouden doen …. en al doende leert men. Volgens mij zijn je foto’s wel goed, maar zou je in post-processing het verschil kunnen maken. Niettemin goed gedaan!

    jurgen

    22/04/2009 at 07:33

  2. soms een beetje te net of te geposeerd maar tis niet makkelijk om die gastjes “los” te krijgen.

    liever nette beelden dan slechte beelden.

    there is a first for everything maar ik sluit je dan aan bij jouw gevoel. en das belangrijk, dat je het zelf weet waar het beter kan. daardoor zal een volgende anders zijn & nog beter.

    we don’t all have Mr Fotofolio inside of us😉

    kheb vorige week ook een communie gedaan. 2 mannekes, ge moet ze kunnen bezighouden …

  3. de tweede en de vierde zijn het spontaanste en daarom ook het leukste en het stoerste vind ik… Maar da’s mijn gevoel maar… Ik vind het leuk gedaan hoor. Hij zal wel trots zijn!

    ysabje

    23/04/2009 at 21:40

  4. ’t is niet makkelijk om spontane rustige beelden te maken met zo’n druk bestickerde wagen erbij. Misschien in sommige beelden wat met DOF spelen om er rust in te brengen.
    Maar los daarvan best wel leuke beelden, niet iedereen heeft al op zo’n leeftijd achter het stuur van zo’n ‘powerhouse’ gezeten.

    Kristof Pattyn

    26/04/2009 at 23:32

  5. Heel mooi resultaat hoor. Mijn ervaring is dat jongetjes moeilijker los te krijgen zijn als meisjes. Actiefoto’s komen dan weer beter tot hun recht maar je kan ze niet continu laten lopen en springen hé.
    Besluit : een heeel sjiek resultaat.

    Xray

    03/05/2009 at 21:10

  6. Foto 3 vind ik echt de beste.
    En effectief, communieprentjes schieten is echt moeilijk. het is alleszins niet eenvoudig om iets te vinden dat niet lijkt op cliche-communiefoto’s. Daar ben je met deze setting alvast zéker in geslaagd.

    Tim De Weerdt

    14/05/2009 at 12:21


Geef een reactie

