feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Tristesse

with 6 comments

Dat was een beetje hetgeen waaraan ik dacht toen ik dit tafereel opnam. De foto is genomen in de tuin van mijn ouders, en ik had het tafereeltje al een aantal keer gezien, tot ik eens echt de moeite nam om mijn fototoestel boven te halen. Dit is wat er uit is gerold en daarna gezorgd voor een z/w omzetting…

Chair-1

Niets spectaculair, maar ik moest toch dringend mijn blog nog eens updaten…het is de laatste tijd heel hectisch geweest op het werk, en dan kom je helaas niet meer aan bloggen toe.

De onderstaande foto heb ik ooit al in een iets andere vorm op de blog gepost, maar deze bewerking heb ik ingediend op de avondschool voor een foto-wedstrijd. Deze is ook geselecteerd en afgedrukt voor de opendeurdag. Niets spectaculairs, maar ik was toch een beetje fier.

Shadow-1

Written by fbaert

24/06/2009 bij 20:36

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is ook echt wel een heel mooi beeld. Terecht om fier op te zijn.

    gekiekt

    24/06/2009 at 21:50

  2. Het moet niet altijd spectaculair zijn om mooi te zijn.
    Tof dat je foto geselecteerd is!

    Christel

    24/06/2009 at 21:58

  3. Die onderste zw/w is gewoon een KNALLER van een foto, man, man, man !!!!

    Jan Verbeke

    25/06/2009 at 21:53

  4. die bovenste is in al zijn eenvoud prachtig.

    Harry de Rooij

    06/07/2009 at 10:24

  5. Die onderste is inderdaad heel leuk. schaduwen zijn echt fijn om mee te spelen !

    Frederik

    11/07/2009 at 11:46

  6. Fijn omzetting! Die 2de foto is toch wel zeer sfeervol en mag je zeker een beetje fier op zijn! Fijn lijnenspel en schaduwverloop!

    Bart - Eyemotions

    28/07/2009 at 15:46


Geef een reactie

