feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Alweer een tijdje geleden

with 3 comments

Dat ik mijn camera nog ter hand heb genomen. Ontiegelijk veel redenen te bedenken waarom, maar een gebrek aan tijd en grote werkdruk maken dat er voor vrije tijd en dus fotografie niet heel veel meer overblijft. Zoals steeds maak ik dan de belofte om hier dringend verandering in te brengen, maar helaas lukt dat niet altijd 😉

Geen beloftes dus, maar hier nog es een fotootje dat ik voor de fun heb genomen van onze Xander. Puur natuur, efkes laten “poseren” en tegen een witte achtergrond…

Ik vond het wel iets hebben, zo een spontane “kwajongen”

Xander-1-3

Zoals je ziet begint hij op zijn 5 jaar al tanden te verliezen… en valt het ook op dat hij net een toast met choco heeft verorberd 😉

Foto genomen bij natuurlijk licht, iso800 en f/3.5.

Written by fbaert

21/07/2009 bij 08:55

Geplaatst in Uncategorized

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel spontane en plezante foto

    Frederik

    21/07/2009 at 10:38

  2. inderdaad lang geleden, leuk portretje!

    MJ

    21/07/2009 at 15:36

  3. Ook dat tandje doet het hem! Leuk en spontaan.

    Jasper Van Tilburgh

    23/07/2009 at 22:36


Geef een reactie

