feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

Archive for september 14th, 2008

Black & White (2)

with one comment

Mijn vorige kruisfoto heeft zo een beetje voor- en tegenstanders, maar ik vind het wel bijzonder leuk om de meningen te kennen, hieruit kan je ook leren om iets net een tikkeltje anders te doen.

Ik heb nog een paar kruisjes omgezet in zwart/wit, vandaag post ik er nog eentje, en morgen nog een ander. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

20080829_WL_Cross_2_001-border 

Alle bewerkingen die ik nu heb uitgevoerd zijn puur op het hele beeld via Lightroom/Photoshop. Hier zou ik moeten trachten om het kruis er meer uit te lichten, maar ik zou niet onmiddellijk weten hoe ik dit effect best kan bekomen. Degenen die me kunnen helpen, be my guest !

Written by fbaert

14/09/2008 at 17:57