feb’s fotoblog

Mijn foto’s en de verhalen erachter

The Moment it clicks

with 3 comments

Een aantal weken geleden heb ik dit boek gekocht. Goedkoop was het eigenlijk niet, maar ik heb nog geen moment spijt gehad dat ik het heb gekocht. Ondertussen is het ook reeds volledig uitgelezen (zo gaat dat met een vlotte leesstijl).

Het boek bevalt me eigenlijk om twee redenen:

1. Mooie en sterke verhalen over de weg naar het worden van een bekende fotograaf die heel regelmatig fotografeert voor National Geographic en Life, en niet aarzelt om aan te geven dat ge af en toe dikke chance moet hebben in het leven als freelance fotograaf.

2. Joe McNally zit er ook niet mee in om de manier waarop een foto tot stand komt te beschrijven en geeft in dit boek ook goeie tips & tricks…

Dat maakt dat dit boek dus echt grappig is met momenten, en je er toch iets aan bijhoudt. Dus van mijn kant een dikke plus, en aanrader !

En omdat het een fotoblog moet blijven, hier nog een landschapje uit het verlof:

20080827_Verlof_001

Written by fbaert

29/09/2008 bij 21:07

Geplaatst in Book Review, Landschap

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ga het boek binnenkort ook bestellen al ben ik steeds wat sceptisch over boeken of dvd’s die de hemel worden ingeprezen.

    Serge

    29/09/2008 at 22:55

  2. Zoals ik het al eerder verteld heb staat dat boek ook op de “to-buy lijst”

    Frederik

    30/09/2008 at 14:10

  3. Ben McNally fan. Het is imo een van de meest veelzijdige fotografen. Zijn manier van vertellen aanleren bevalt me erg.
    Heb het book dus ook.

    paly

    15/12/2008 at 19:27


Plaats een reactie